21 januari 2014

PvdA campagne uit de startblokken

Op 19 maart aanstaande worden er gemeenteraadsverkiezingen gehouden. De komende weken zal er daarom door alle partijen volop campagne worden gevoerd. De PvdA in de Duin- en Bollenstreek start de campagne op donderdagavond 23 januari met het presenteren van de lijsttrekkers uit de diverse gemeenten.

De lijsttrekkers van Katwijk, Noordwijk, Noordwijkerhout, Lisse en Teylingen zullen op die avond aanwezig zijn in theater ‘het Onderdak’, J.P. Gouverneurlaan 40 a in  Sassenheim.

Jeroen Recourt

Hier zullen zij zich voorstellen aan het aanwezige publiek en de pers en met elkaar in gesprek gaan over verschillende stellingen. Natuurlijk is er ook voor het aanwezige publiek volop gelegenheid om vragen te stellen. Het bekende PvdA Tweede Kamer lid Jeroen Recourt zal ook aanwezig zijn en de kick-off verzorgen.

marc_witteman

De oud waarnemend burgemeester van Warmond en nu gedeputeerde in Flevoland Marc Witteman zal de avond in goede banen leiden. Iedereen is van harte uitgenodigd deze sessie bij te wonen. De avond start om 20:15 uur maar vanaf 19:45 staat de koffie klaar. Om ongeveer 22:00 uur zal het geheel worden afgesloten met een drankje.