Ben jij het nieuwe PvdA raadslid?

7 juni 2021

Op 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Wil jij de PvdA en de inwoners van Teylingen vertegenwoordigen in de gemeenteraad? Wil je je inzetten voor een eerlijk en sociaal Teylingen? Dan nodigen we je van harte uit om je te kandideren voor de PvdA-fractie in de gemeenteraad!

Meld je aan voor 21 juni as.!

Deze tijd vraagt om integere politici, mensen die ergens voor staan. Mensen die verantwoording afleggen en zich kritisch laten bevragen vanzelfsprekend vinden. Die vanuit een intrinsieke motivatie en principes iets willen doen voor de samenleving en staan voor hun standpunt, ook wanneer er weerstand ontstaat. Niet omdat zij ongekend eigenwijs zijn, maar omdat zij individueel belang en maatschappelijk belang afgewogen en getoetst hebben en kiezen voor de sociale en duurzame oplossing.

Herken je je in deze beschrijving? Ben jij iemand die staat voor de principes van de PvdA. Iemand die deze principes kan vertalen naar de beslissing die op lokaal niveau genomen worden? Denk dan aan onderwerpen als ruimtelijke ordening, jeugdhulp, subsidies voor onze verenigingen, openbare orde en veiligheid.

Schrijf dan een korte brief met motivatie. Een filmpje mag natuurlijk ook! Stuur dit naar [email protected]. Als je vragen hebt, of eerst even wilt sparren of kennismaken? Bel of mail dan met Elsbeth Koek (voorzitter van de selectiecommissie, 06-10926064) en/of Sandra Groenendal (fractievoorzitter). Jouw brief moet binnen zijn voor 21 juni. We willen voor de zomervakantie de conceptlijst samengesteld hebben zodat jullie nog alle inbreng kunnen hebben bij het kiezen en uitwerken van de belangrijkste verkiezingsthema’s en samen als team richting de gemeenteraadsverkiezingen kunnen optrekken.

Voel je je uitgenodigd, dan ontmoeten we jou graag!